Inauguració del meu bloc personal

Any nou, vida nova! i blog nou! (tot i que m’hagi portat 24 dies portar a terme aquest propòsit). Ja feia temps que anava seguint el món dels weblogs i de la internet 2.0, però excepte per qüestions purament professionals no m’hi havia abocat excessivament. Ara, fa cosa d’un parell de mesos fins i tot la meva amiga Mar (quasi una neoluddista) es va crear un blog, i vaig decidir que potser ja començava a ser hora de tenir-ne un de propi.

Tot i així he decidit que aquí intentaré penjar-hi només articles o reflexions personals que puguin aportar coses a la societat o a qui les llegeixi, però que en canvi per a qüestions més personals i íntimes seguiré tenint el meu diari personal ben tancat, segur i protegit al meu ordinador amb Linux. Que no és pas per haver d’amagar res de la meva vida a ningú (he arribat a un punt existencial d’estar molt orgullós de tot el que he fet a la meva vida i de sentir que vivint amb veritat no he d’amagar res a ningú, una sensació que encara estic intentant experimentar més, però que recomano molt!), però en qualsevol cas, crec que està bé que seguim reservant part de les nostres vides més personals i íntimes només per a aquella gent més propera a nosaltres… En resum, que si algú vol saber de la meva vida personal, que m’escrigui un mail per preguntar-me què n’és de mi, o millor encara, quedem un dia per prendre’ns una cerveseta ecològica o un cafetó de Comerç Just i xerrem tranquilament de tot! 😉

Bé… a males també em podeu buscar al Facebook… aix el Facebook! Però ja us dic des d’ara que no hi trobareu massa coses personals meves…

I sobre el Facebook… més reflexions un altre dia…!

Deixa un comentari

